Pages

Saturday, April 18, 2015

FNSI : Lozenges–Bonnie Hunter

 

Nachdem ich alle 3 Staffeln des ‘Great British Sewing Bee’ geschaut habe und sie ganz toll fand, habe ich mal bei Bonnie Hunter in die QuiltCam reingeschaut. Sie hat in der Folge vom 07. April an einem Lozenges gearbeitet. Da für die Kellerquilter neue Stoffspenden bei mir eingangen sind und es auch eine Ansammlung von weißen und schwarzen Stoffen gab, habe ich angefangen für den Lozenges zuzuschneiden und zu nähen.

Lozenges1

After I watched all 3 seasons of the ‘great british sewing bee’ (which I loved) I stopped by at Bonnie Hunter and her QuiltCam. On QuiltCam of 7th of April she was working on Lozenges.
Because new donated fabric for the Kellerquilter arrived at my home and there was a collection of donated black and white fabrics, I started to cut and sew for Lozenges.

3 comments:

Angelikas quilts and knits said...

Hallo Katja,
das Muster sieht klasse aus ! Das kommt auf meine ellenlange Liste über Wunschprojekte :-)

Liebe Grüße
Angelika

Katherine said...

Haven't worked out how to translate blog but love the little blocks you have made.

Allie said...

I like those blocks a lot!!